Luftslottet som sprängdes 16 dar till premiär!


Är det normalt att ligga halvvaken på nätterna och komma på nya mat och bakrecept? Saffranpannacotta med pepparkakstopping? Kanske man kan servera som dessert på julafton? Min favoritdessert alla tider är ju pannacotta, är helt galen i den. Sen kan ju mina nattliga matfantasier ha med att göra att man är sååå gravid just nu. Har gått 35 v. idag. :-) Britt-Inger ringde igår och avbokade mitt mvc-möte idag för hon var sjuk. Skönt att slippa!

Var inne på Sf’s hemsida och såg att det är endast 16 dagar kvar till premiären av Luftslottet som Sprängdes. Men man kunde inte boka några biljetter än. Kanske lika bra. Vet ju inte när bebisen tänker komma. Kan kolla på filmen med värkar i värsta fall, det är ju nära till förlossningen sen. ;-)  Måste bara se den!

Idag försov vi oss men kom bara 1 kvart sent ändå. Värsta teamet jag och ungarna. Så söta och snälla, älskar dem mest av allt. :-) Idag ska jag ta fram lite bebiskläder, tvätta och packa en väska till förlossningen så är det gjort. Ska ta o städa lite också. Sen hoppas jag att Daniel kan sätta upp gips på väggarna i eftermiddag isf blir det spackling ikväll och imorn. Måste ju bli klara med rummet snart! :-)

På fredagkväll ska vi bort till M&M o käka smörgåstårta o fira Mattias, på lördag ska jag baka lussebullar och hålla tummarna för att nån kommer och äter upp dem. :-)

Det snöar ute! Bara lite lätt men tänk om det blir vinter på riktigt nu, hoppas!!! :-D

Inga kommentarer

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lämna en kommentar


Soffans blogg is proudly powered by WordPress and themed by Mukka-mu

Skapa din egna professionella hemsida med inbyggd blogg på N.nu